maandag 16 april 2012

Laptop sleeve

Laptop Sleeve

 Van de week was ik een beetje aan het
rond surfen op het WWW. Daar kwam ik het blog van Karin tegen
waarop ze net een super gave blog had gezet wat te doen met
restjes katoen!Ze maakte een blije tissue doos!! Dit heeft mij geïnspireerd! ik wilde een laptop sleeve maken en na het zien
van deze vrolijke doos was het idee geboren :) 


Dus gelijk druk aan de haak!
heerlijk in het zonnetje achter het huis!
(narcissen gekregen van vriend-lief) 
Toen ie bijna klaar was heb ik er nog een voering in genaaid
zodat mijn lappie veilig opgeborgen kan worden :)

 En na een paar uur druk haken zie hier het resultaat!
Vanaf nu mag ie altijd op de keukentafel liggen :)

 




4 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa, wat vind ik dit leuk!
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben er ook wel beetje trots op :P
    En zonder jou was ie er nooit gekomen :) Dankje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan anneloes! Echt crea bea!!! Vrolijke kleurtjes ook!
    Zeker iets om trots op te zijn. Groetjes Karina

    BeantwoordenVerwijderen