woensdag 8 augustus 2012

Keukenschort

Het is voor mij bijna onmogelijk..
om zonder te spatten en te kliederen te koken..
dus draag ik tijdens het koken altijd braaf
een schort...

Altijd van die saaie gratis dingen..Die ik
ooit eens gekregen heb...

Maar vanmorgen liep ik 
(gezellig met de buuf!!)
over de markt en kwam een super
leuk stofje tegen..Het idee was gelijk geboren!

Dus eerst aan de keuken tafel een ontwerpje gemaakt..

En toen hup achter de naaimachine!
 balletjes eraan, balletjes eraf..
 stukje hier..nee toch niet..Of toch wel?
 lintje erop....lintje eraf...






 
Na een paar uurtjes achter de machien..en
heftig overleg met mijzelf..Is ie af!


Dus vanaf vandaag...Kan ik spetteren en kliederen in stijl :)

Liefs Loesje 
 

2 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooi schort! Dat heb je echt leuk gedaan. Maar eh... niet te veel kliederen he? Dat is zonde van het schort ;-D groetjes Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi schort!
    Ik ben ook al heel lang van plan om eens eentje te maken, ben ook zo'n knoeidoos in de keuken;)
    Ik ben je gaan volgen, zag zoveel leuke dingen op je Instagram:)
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen