zondag 9 september 2012

Uiltje

Afgelopen week weer eens aan de
slag geweest met acryl...En dit keer geen garen...maar verf!
op het muurtje tussen keuken en woonkamer..Vonden we t wat te
kaal...& te kleurloos..
dus er moest iets fleurigs op komen..

En na een middagje fröbelen zat ie aan de muur!





Kleuren mengen is een vak appart...
ik hoop dat vak ooit nog een onder de knie te krijgen :)


Voor mijn schoonzusje ook alvast een lekkere warme
sjaal gehaakt...
 


Vandaag word het nog prachtig weer...
dus ik ga mijn haakwerk bij elkaar zoeken..
de picknick mand vullen..En dan gaan we richting het strand!

Geniet allemaal van het (waarschijnlijk laatste) mooie weer!

Liefs Loesje

2 opmerkingen:

  1. Knap dat je dat met verf hebt gedaan. Die kruisjes en dan een figuur uit krijgen. Ik kan toch duidelijk zien dat het een uiltje op een takje is. Doe dat je niet na hoor. En een lekkere warme sjaal. Dat schilderij op de achtergrond, ook jouw werk? Heel goed gedaan allemaal, mooi! Groetjes Karina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een stuk makkelijker dan dat je denkt :) Er zijn namelijk gewoon sjablonen te koop met kruis steek patroon..Dus je hoeft t alleen maar uit te tellen :)
      En nee het schilderij op de achtergrond is niet mijn werk...Maar dat van mijn schoonzus :)

      Verwijderen