donderdag 28 februari 2013

Briefpapier

De afgelopen tijd ben ik veel bezig met
snailmailen...
Gewoon ouderwets post via de postbode..
gezellige lange brieven schrijven..wat leuke
frutsels erin...Envelop beetje versieren
postzegel erop en hup in de brievenbus...

Nu kan ik bijna geen postpapier vinden..
of het is (naar mijn idee) erg duur..
Dus daarom ben ik zelf wat gaan tekenen..
En zie hier het resultaat..
Gezellig paas briefpapier..

       
Met bij behorende envelop natuurlijk :)


Je mag hem zo van het blog afhalen en printen :)
Ik zou het wel leuk vinden als je een berichtje achterlaat..

Veel schrijf plezier!!!
Liefs Loesje  


8 opmerkingen:

  1. Bedankt Anneloes!
    Ik heb nog maar 1 snaildinnetje en zij krijgt dit mooie papier met vlop tegen Pasen in de bus!
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ze vast leuk vinden! Ben ondertussen met meerdere bezig :) die gooi ik snel online!

      Verwijderen
  2. Ik zal hem ook opslaan :) Momenteel is de printer kapot, maar dat komt vast snel goed. Het is zo leuk briefpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk.... Heb hem dan ook uitgeprint voor mijn paas snailmail die ik aan het maken ben! Je hebt meerdere leuke postpapiertjes er op staan dus je blog staat nu bij mijn favorieten! :)
    Groetjes Helmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk. Dank je wel. Ik kan het mooi gebruiken voor mijn klas.

    BeantwoordenVerwijderen